امسال هم ماه رمضان اغاز شد بدون اینکه احساس کنم و اغازی تازه ودوباره  ومن امسال هم در جاییی  دیگر هستم حدود ۱۰ سال است که من هر ماه رمضان در جا و مکان جدیدی هستم و با خود فکر میکنم کدام روز من به ثبات می رسم  و این تغییر و دگرگونی زندگی ام به سامان و ثباتی دل انگیز خواهد رسید  و ایا این همان چیزی است که من در گذشته خواستارش بودم یا  تنها لازمه رسیدنم به اصل وافعی است واقعا نمیدانم جه پیش خواهد امد
نظرات 2 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:42 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

من وجه تشابه این ده سال و ماه رمضون رو نفهمیدم..

سهیلا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ق.ظ

دوست خوبم دوباره سلام
تو که هیچ وقت جواب سلام هام رو نمی دی!!!!!!!!!!!!
بگذریم. اون روزی که تو به سامان و ثبات برسی دیگه زندگی
برات دل انگیز نخواهد بود. اینو مطمئن باش. پس به دنبال
ثبات نباش.آب ایستاده می گندد.خیلی هم.
به امید موفقیت بیشترت.
دوستت از اون ور آب های گرم خلیج
خداحافظ تا آپ دیت بعدیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد