دلتنگی های ادمیرا باد ترانه می خواند
رویا هایش را اسمان پر ستاره نادیده میگیرد
هر دانه برفی قطره اشکی میماند
سکوت سرشار از ناگفته هاست

امروز‌ روز  جهآنی مآدر و من‌آین‌روز رآ به‌تمام‌مادران‌خوب‌تبریک می‌گویم وامیدوارم‌سایه‌آشان‌همیشه‌بر‌سر فرزندانشان‌  باشد‌
 و امیدوارم اگر‌روزی‌مادر‌شدم‌ مادر‌خوبی‌باشم‌‌ و ارزشهای‌درست‌را‌به کودکم یاد دهم‌



  Flowers For Mom


 Mother's Day Mother's Day Flowers روز جهانی‌    مادر‌    مبارک باد Mother's Day Basket 



مادرم‌با‌تمام    ‌وجودم‌  دوست  دارم    



                                         

امروز‌ روز  جهآنی مآدر و من‌آین‌روز رآ به‌تمام‌مادران‌خوب‌تبریک می‌گویم وامیدوارم‌سایه‌آشان‌همیشه‌بر‌سر فرزندانشان‌  باشد‌
 و امیدوارم اگر‌روزی‌مادر‌شدم‌ مادر‌خوبی‌باشم‌‌ و ارزشهای‌درست‌را‌به کودکم یاد دهم‌



  Flowers For Mom


 Mother's Day Mother's Day Flowers روز جهانی‌    مادر‌    مبارک باد Mother's Day Basket 



مادرم‌با‌تمام    ‌وجودم‌  دوست  دارم