موفقیت نتیجه قضاوت صحیح است

قضاوت درست ناشی از تجربه است

تجربه غالبا چیزی جز قضاوت غلط ن
یست

حقیقت یا واقعیت

نمی دانم بخندم یا گریه کنم کاش یکی بود حداقل تو این مورد تکلیف من را مشخص می کرد می گند اسلا م کامل ترین دین است و عدالت در ان رعایت شده خداوند زن و مرد را را از روی تقوی انها  می پذیرد و هیچکدام برتری نسبت به دیگری ندارد  حال به من بگید چرا حق زن کم تر از مرد چرا مرد هر موقع خواست می تواند زنش را طلاق بده و مهریه زن را ا چندر غاز ماهیانه بپردازد و دور از چشم زنش زن صیغه کند و در قبال ان احساس مسئولیت نکند  یک زن تنها چرا باید از تن و جونش مایه بگذارد تا اموراتش بگذرد و نتوتنه کار کنه و بعد هم مثل یک تف به کناری پرتاب بشه عتیاد و بد گمانی های شوهش را ب خاطر ابرو تحمل کنه ودم نزنه راستی اگر این ها عدالت  پس بی عدالتی را چرا ا نمی بینیم ایا چشم ما مشکل داره یا ما بد بینیم
کاش یکی پیدا میشد به من جواب می دادای کاش ................


گوشه ای از حقیقت

اگر من وتو کاری نکنیم دو بی ارزش به هم پیوسته خواهیم بود. و چه خواهیم داشت ؟روحی خالی.
اگر نوع بشر همه بپندارند که هیچ عظمتی را نماینده نیستند جهان هرگز پیش نخواهد رفت
اما قلمرو خدا در درون ماست. پس باید ارام باشیم و بگذاریم وجود ما ارام بگیرد و در این لحظه کشف خواهیم کرئ که عشق وجود دارد.

                                                خلیل جبران خلیل