حقیقت یا واقعیت

نمی دانم بخندم یا گریه کنم کاش یکی بود حداقل تو این مورد تکلیف من را مشخص می کرد می گند اسلا م کامل ترین دین است و عدالت در ان رعایت شده خداوند زن و مرد را را از روی تقوی انها  می پذیرد و هیچکدام برتری نسبت به دیگری ندارد  حال به من بگید چرا حق زن کم تر از مرد چرا مرد هر موقع خواست می تواند زنش را طلاق بده و مهریه زن را ا چندر غاز ماهیانه بپردازد و دور از چشم زنش زن صیغه کند و در قبال ان احساس مسئولیت نکند  یک زن تنها چرا باید از تن و جونش مایه بگذارد تا اموراتش بگذرد و نتوتنه کار کنه و بعد هم مثل یک تف به کناری پرتاب بشه عتیاد و بد گمانی های شوهش را ب خاطر ابرو تحمل کنه ودم نزنه راستی اگر این ها عدالت  پس بی عدالتی را چرا ا نمی بینیم ایا چشم ما مشکل داره یا ما بد بینیم
کاش یکی پیدا میشد به من جواب می دادای کاش ................


نظرات 2 + ارسال نظر
احسان (باران) دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:55 ق.ظ http://iog.blogsky.com

سلام
امیدوارم که مشکلات جامعه خودمونو از اسلام ندونی .
هیچ وقت اسلام نمیگه که کسی میتونه به کسی بی دلیل بد گمان بشه و برا ی هر تهمتی هم مجازات در نظر گرفته .
یا اینکه زن را موجود آزادی در نظر گرفته و اگر شوهر ش مشکل داشت با بیان اون میتونه طلاقشو بگیره و اگه مشکل نداشت (خوب طلاق رو کار خوبی نمیدونه) ... اینکه زن فقط از تنش باید مایه بزاره هم اشتباه است چون اگه فقط اینکار رو بکنه خوب زندگیشون خیلی زود ازهم میپاشه تنها چیزی که باعث موندگاری زندگی میشه عشق و دوستی و محبت که به قول کتابی ها ستون های زندگی رو میسازه و اینک زن نمیتونه تو اسلام کار کنه هم یه خورده زیاده روی همون جور که میبینیم ما کلی پرستار داریم که ۹۰ درصد اونها زنند در مورد صیغه هم باید بگم که در هر شرایطی شاید درست نباشد مثلا اگه مردی به مسافرت رفته باشد شاید اگه این کارو نکه شاید به طرف فساد سوق داده بشه (اگه میگی که زن چرا نمیتونه این کارو بکنه باید بگم که ) بچه ای که به دنیا می آید باید حتما پدرش معلوم باشه تا از او حق و حقوقی زایع نشه آخه بچه ها که گناهی ندارن ... میدونی که تمام راه های پیشگیری هم ۱۰۰ درصد جواب نمیدن...
فکر کنم زیاد حرف زدم و سرتو بدرد آووردم
فقط میگم که
با محبت خار ها گل میشود با محبت سرکه ها مل میشود
البته چه بهتره که این محبت دو طرفه باشه
بای

میترا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:20 ب.ظ

از ین که وقت گذاشتی و نوشته هام را خوندی ممنونم
اما احسان جان ان چه که من در نظرم بود شما متوجه نشدید من به عنوان یک زن دارم م بینیم حقم با نام اسلام داره زیر پا لگد میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد