امروز‌ روز  جهآنی مآدر و من‌آین‌روز رآ به‌تمام‌مادران‌خوب‌تبریک می‌گویم وامیدوارم‌سایه‌آشان‌همیشه‌بر‌سر فرزندانشان‌  باشد‌
 و امیدوارم اگر‌روزی‌مادر‌شدم‌ مادر‌خوبی‌باشم‌‌ و ارزشهای‌درست‌را‌به کودکم یاد دهم‌



  Flowers For Mom


 Mother's Day Mother's Day Flowers روز جهانی‌    مادر‌    مبارک باد Mother's Day Basket 



مادرم‌با‌تمام    ‌وجودم‌  دوست  دارم    



                                         

نظرات 1 + ارسال نظر
پروانه جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ http://sibohavva.blogsky.com

سلام خوبید؟
وبلاگت خیلی قشنگه
من هم تازه به جمع شما اومدم
هر موقع اومدید یه سریم به وبلاگ تازه نفس من بزنید
من خوشحال میشم اگه نظرتو درباره اولین موضوع وبلاگم بنویسی
اگه خواستی تبادل لینک میکنم؟
خدانگهدارت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد