امروز اولین روز از اغاز سال تحصیلی برای من بود اغازی که هر چه در خود جستجومیکنم انگیز ه ای برای لذت بردن از ان نمیبینم هر چند ممکن است این خیلی با نوع کار من سنخیت نداشته باشد اما نمی توانم بر خلاف انچه احساس میکنم بیان کنم و همواره با خود می اندیشم بچه های ما الان بیش از هر چیز دیگه ای نیاز به بینش برای زندگی دارند تا دو دو تا  چهار تایی که من می اموزانم و این را به مرور در انها میابم  دیگه مدرسه هیچ جذابیتی برای ما و انان ندارد و در پی انم که دست بهکار دیگه ای بزنم تا از کاری که می کنم لذت ببرم .
نظرات 2 + ارسال نظر
مینا و سینا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ب.ظ http://joke2.blogsky.com

سلام

گشتم و گشتم تا دست خط های ناز تو رو بین این همه وب لاگ پیدا کردم ناز می نویسی و دلنشین ا پاینده باشی تو هم من رو یاد کن

سهیلا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام
میترا جون هر وقت خودت بینشی رو برای زندگی پیدا
کردی منو هم خبر کن تا از قافله جا نمونم.ضمنا زود
به زود آپ دیت کن و ما رو منتظر نذار.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد