سخنی ا زعشق

امروز داشتم با خودم فکر می کردم که چقدر جای چیزی به نام عشق تو زندگی ما خالی است . هر چند که خودم شخصا باید اعتراف کنم که تا چند سال پیش اصلا به ان فکر نمی کردم اما الن نگاه می کم بیشتر درد ها و بی صبری های ما در زندگی این است که ما با دوست داشتن بیگانه ایم  . راستی چند نفر از ما صبح که چشم باز می کنیم یاد اووری وجود کسی قلبمان را به طپش می اندازد و این که کسی هست که دوستش داریم و دوستمان دارد  لبخند را بر لبمان می نشاند مگر نه این است که مبنا افرینش انسا بر عشق بوده پس چرا  همه سعی میکنند که ان را نفی کنند  البته من سخنم با دوست داشتنی است که شاید امروز رنگی ندارد و ما ایرانیان را عبوس و اخمو کرده است ایا زمان ان نرسید ه است که به گونه ای دیگر نگاه کنیم ؟

سلام گل به تو ای گل نشانم سلام از منبه یار مهربونم تو را دوست دارم اندازه جانم
با به تو رویا رسید خواب پریشانم    با تو چی بخواهم بیش از این برای ماندن
 امیدوارم روزی همه شما معنای دوست داشتن را در یابید
نظرات 1 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ http://delshekasteha17.blogsky.com

خوب من هم عرض سلام و خسته نباشیددارم
خدمت شما دوست عزیز
انشاء الله که هر جای جای این میهن سر سبز هستید خوب و خرم و شاد باشی
من هم آرزو ی موفقیت برای شما دارم
عالی است
به منزالگاه من هم یک نگاهی داشته باشید
خوشحال می شوم
دوستان می توانند نظرات خود را به ادرس زیر ارسال کنند:
pedram_delshekaste@yahoo.com
ویا
با این شماره تماس حاصل فرماییند:
۷۶۴۴ ۲۵۳ ۰۹۱۲
دلتون شاد *** لبتون خندون
روز خوبی داشته باشید***
شاد باشید و دیگران را هم شاد کنید***
یا علی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد