با لا خره پس از این همه نگرانی و سردر گمی اوضاع رو به بهتر شدن و ارامش می رود  اما این مدت برای من تلنگری بود که کمی واقع بینانه تر  به مسائل نگاه کنم و غرور بی خهت را کنا ربگذارم تا بتوانم موهبت های خداوند را که در نزدیکی من بوده و من نمی دیدم را درک کنم هر چند که در پس تمام این مسائل این پول بود که مهمترین نقش را بازی میکرد و خواهد کرد و من اکنون میبایست با اون شدیدا کنار بیایم .
پس از سالها درد و سختی علی از این مصائب  ازاد گشت و به دنبال ان مریم  نیز از این همه سختی و مرارت رها گردید و الان برای تمدد روح دعوت ما را پذیرفت که بیاید به او که فکر میکنم دوباره اندیشه های خوفناک گذشته ام در مورد یک زن بیوه با کج فکری ها و ذهنیت های کریه فرهنگ کهنه و کثیف جامعه ام زنده می گردد و درد ی تلخ در وجودم جریان می یابد که پس از این همه غم بیماری و از دست دادن همسر غم های ملامت ها و نگاه  های زشت مردان گرگ صفت  را چگونه باید تحمل کند و الان دیگر زندگی او در سایه ای وهم انگیز فرو خواهد رفت و من به این می اندیشم که تا کی ما در این وجدان پر تزویر خواهیم ماند و به نخواهیم اندیشید که ما تنها کاری که نمی کنیم همانا چیزی بنام زندگی است  .
دارم فکر میکنم  اندیشه هایم را وبلاگ زنان پارسی به جا بگذارم
نظرات 1 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ق.ظ http://horizon2005.blogsky.com

mitraye aziz.injor ke fahmidam hamsareto az dast dadi.webloge khobi dari.be web loge manam sar bezan.midonam khayli ghamgini.vali tabe khobi dari.movafagh bash

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد