حقوق به یغما ر فته ما

 دلم می خواست امروز من هم در تهران بودم و در این تجمع شرکت می کردم و  اما  از همین جا   در جایگاه دختری که عمری به تنهایی زیسته و طعم نا برابری ها را چشیده فقط به صرف جنسیتش تمام مفاد قطعنامه را تایید میکنم که حرف دل تمام زنان روزگار ماست ان هایی که که دانسته اند با چه ترفند هایی همیشه از ساده ترین حقوق خود محروم بوده اندو درکشوری که در هر برهه زمانی تحت ظلم و ستم بوده   چندین برابر مردان به انها ستم شده . و مطمئن هستم که با جریانی که شکل گرفته و افزایش اگاهی زنان ما نسبت به حقوق طبیعی خود  زمانی خواهد رسید که هیچ مردی به خاطر ان که زن هستیم مارا از داشتن ارزوی بزرگ نهی نخواهد کرد و به این باور خواهند رسید که توانایی ما در هیچ زمینه ای کم تر از انها نیست به جز این که انان  همواره به خاطر منافع خود ما را از بودن  ساقط کرده اند  به امید چنین روزی

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.filesunlimited.com/

سلام.
این نظرو خوندی یه سری هم بیا تو سایت من.. خوشحال میشم.
راستی خواستی می تونی یه پست بزنی هرکی Gmail مجانی میخواد می تونی بیاد تو سایت من بگیره.
فعلا...

www.FilesUnlimited.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد